- info@pravoslavnazora.rs
Рекламације
ПРАВИЛНИК О ПОСТУПКУ И НАЧИНУ РЕШАВАЊА РЕКЛАМАЦИЈА
Члан 1
Овим правилником Трговац уређује начин, услове и поступак решавања приговора (рекламације) потрошача због недостатака на купљеном производу путем сајта www.православназора.рс и овлашћења, обавезе и одговорности Трговца у погледу остваривања права потрошача на приговор.
Члан 2
Купац, у смислу овог правилника, јесте сваки грађанин који путем интернета на сајту www.православназора.рс купује производе за личне потребе или потребе других.
Члан 3
Купац има право приговора на купљени производ због недостатака који су настали, у року од 24 месеца од дана куповине.
Истеком рока из става 1. овог члана купац губи право на подношење приговора.
Члан 4
Захтев за рекламацију може се доставити само поштом на следећу адресу ЗОРИЦА МИЉКОВИЋ ПР Војводе Мицка Крстића 1д , локал бр 4, 11060 Београд
Приликом подношења захтева за рекламацију купац је дужан:
– у захтеву за рекламацију да наведе разлоге рекламације и жељени начин решавање исте
– производ који рекламира да врати у оригиналном паковању
– достави рачун
– достави потписани налог за исправку.
Члан 5
Купац нема право на приговор ако је:
– пропустио рок за подношење приговора утврђен у члану 3. овог правилника;
– недостатак на купљеном производу настао његовом кривицом или кривицом других;
– купио производ на распродаји;
– купио производ са недостатком по сниженој цени;
– променио одлуку о избору атрикла.
Члан 6
Основаност захтева за рекламацију утврђује овлашћени радник, и обавештава Купца у року од 8 дана од дана пријема исте.
Члан 7
У случају основаности приговора и његовог прихватања од стране Трговца, Купац има право по сопственом избору на:
– замену купљеног производа са недостатком за нов исправан производ;
– враћање износа цене плаћене по приложеном рачуну;
– отклањање недостатка на производу.
Члан 8
Овај Правилник ступа на снагу даном доношења.
Образац за рекламацију можете преузети овде